Data analyse og indsigter

Vi bruger lidt sund fornuft, nyeste teknologi, menneskelig indsigt og dine data for at sikre, at vi kommunikere relevant for dig og dine kunder. Vi tester grundigt for at optimere mod et godt resultat.

Brugerindsigt

Vi bruger en etnografisk tilgang til at undersøge, hvordan dine slutkunder interagerer med din virksomhed i de kanaler hvor du kommunikativt er i berøring med dem. Vi analyserer deres adfærd, ønsker og behov – og lader indsigterne forme kommunikationen. 

Kvantitative og kvalitative data

Vi har specialiseret os i at bruge kvantitative og kvalitative data for at forbedre kundeoplevelsen og giv din virksomhed nogle fantastiske resultater. Vi kan med vores data analyser genkende mønstre i kundeadfærd, forudsige resultater og der igennem optimere effektivitet.

Vil du vide mere om, hvordan vi hos Marketing Automate kan hjælpe dig? Så kontakt os i dag for en uforpligtende snak.

Med en god data analyse ser vi muligheder

Hos Marketing Automate får vi din digitale strategi omsat til handling, og har du ikke selv ressourcerne til det, hjælper vi gerne med at få dine mål indfriet.

1 %
mare i varekueven

lægger kunder, hvor vi er i dialog med dem på mere end 3 touchpoints

1 %
besparelse

ved annoncering blot ved at frasortere dine eksisterende kunder

1 %
kundeforståelse

giver en højere omsætning, hvis vi bruger det i kommunikationen

Cookie consent

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse på hjemmesiden.