Data analyse og indsigter

Jeg bruger lidt sund fornuft, nyeste teknologi, menneskelig indsigt og dine data for at sikre, at jeg kommunikere relevant for dig og dine kunder. Jeg tester grundigt for at optimere mod et godt resultat.

Brugerindsigt

Jeg bruger en etnografisk tilgang til at undersøge, hvordan dine slutkunder interagerer med din virksomhed i de kanaler hvor du kommunikativt er i berøring med dem. Jeg analyserer deres adfærd, ønsker og behov – og lader indsigterne forme kommunikationen. 

Kvantitative og kvalitative data

Jeg har specialiseret mig i at bruge kvantitative og kvalitative data for at forbedre kundeoplevelsen og giv din virksomhed nogle fantastiske resultater. Jeg kan med dine data analyser genkende mønstre i kundeadfærd, forudsige resultater og der igennem optimere effektivitet.

Vil du vide mere om, hvordan jegkan hjælpe dig? Så kontakt mig i dag for en uforpligtende snak.

Med en god data analyse ser vi muligheder

Hos Marketing Automate får jeg din digitale strategi omsat til handling, og har du ikke selv ressourcerne til det, hjælper jeg gerne med at få dine mål indfriet.

1 %
mere i varekurven

hvis du er i dialog med dem på mere end 3 touchpoints

1 %
besparelse

ved annoncering blot ved at frasortere dine eksisterende kunder

1 %
kundeforståelse

giver en højere omsætning, hvis vi bruger det i kommunikationen

Cookie consent

Jeg bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse på hjemmesiden.