Smart retargeting

Frasortering af kendte profiler ved retargeting var med til at give Kombuis et større reach

Kombuis

Kunde

Kunde
Kombuis

Kunde siden
2018

Produkt
Gourmet catering

Services
Automation, optimering og kodning

Henvender sig til
B2B og B2C

Kontaktperson
Kristian Fevejle Andersen – Ejer

Udfordring

Hvordan undgår vi at ramme eksisterende kunder med Google Ads?

Som nyt catering selskab, brugt Kombuis mange penge på at være synlig med betalt annoncering.

De ville gerne undgå at bruge annoncekroner på profiler, de allerede kendte for at kunne ramme et bredere publikum.

Løsning

I den forholdsvis korte tid jeg har haft Kombuis som kunde, har det fra første dag været med deres data som omdrejningspunkt for hele deres løsning.

Der blev implementeret en DMP, hvor vi skyder deres kundedata ind i. En kombination af de historiske data og adfærdsdata, som DMP’en samler, giver mulighed for at sende relevante segmenter til bl.a. Google Ads.

Det blev nu bl.a. muligt at:

  • Identificere de kendte profiler blandt de ukendte
  • Frasortere kendte profiler i det segment, vi annoncerer i mod
  • Finde nye leads, der ligner de mest værdifulde kunder
  • Kommunikere relevant med kunderne
  • Se, hvilke produkter, der er de mest populære

Det er så fedt!

Resultat

1 %
Besparelse ved annoncering
1 %
Øget omsætning

Vil du vide mere

om “Kunder” casen, så ring eller skriv til mig.

(+45) 53 70 00 00

tilgængelig imellem 08:00 – 17:00

info@marketingautomate.dk

Cookie consent

Jeg bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse på hjemmesiden.